محمدرضا شریفزاده، مهدی محمدی کیاکلااملشی، سید مصطفی مختاباد آفرینش نمایش از فلسفه: خوانش کیرکگاردی از نمایشنامهی «مراسم قطع دست در اسپوکَن» مارتین مکدونا
آسیه انصاریان، مسعود دلخواه جایگاه تکنولوژی "هولوگرافی" و "ویدئومپینگ" در هنرهای اجرایی در قرن بیستویکم
شادی کرمرودی، آزاده شاهمیری بررسی نمودهای سبک زندگی در عناصر صحنهای نمایشنامهی نگاهمان میکنند با رویکرد نشانهشناسی اجتماعی بر اساس آرای تئوون لیوون
عیسی نوری وایقان، شمس الملوک، اسماعیل شفیعی نقش "زشتی" در تراژدی های منتخب دوره ی آتیکا در یونان با تکیه بر آراء افلاطون و ارسطو
جهانشیر یاراحمدی، مهدی نصیری مطالعه عناصر ساختاری و محتوایی آیین سینهزنی دوارهای به مثابهی یک نمایش
پیام فروتن یکتا، مولود رضوانی نقش واقعیت مجازی و افزوده در طراحی صحنه تئاترآیا فناوری دیجیتال باعث ارتقاء و رشد تئاتر و صحنه پردازی آن می شود؟
عطاالله کوپال، صبوره رنگرز «شخصیت پردازی غیرِمستقیمِ» ضدقهرمانان در فرایند اقتباس از اسطورهی «الکترا»(در تراژدیهای آیسخولوس، سوفوکل و اوریپید)
فاطمه (آتوسا) راستی یگانه مطالعهی رویکرد انتقادی و اصلاحگرایانهی درام گروتسک در نمایشنامهی «بر پهنهی دریا» اسلاومیر مروژک
رضا دادویی، دکتر یعقوب آژند، دکتر حمیدرضا بُسحاق مفهوم هویت در نمایشنامهی «آی با کلاه، آی بی کلاه» اثر غلامحسین ساعدیاز منظر تئوری بازتاب